חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"חבל שלא הקרינו את המונדיאל": מסכי ענק הותקנו בכביש רבין באשקלון ומשבשים את חיי התושבים

של מי הרעיון המגוחך? העירייה הציבה מסכי תדמית ענקיים בכביש רבין המסכנים את חיי הנהגים ומהווים מטרד לדיירים בבניינים הסמוכים | צפו | מילן מועלם 

עיריית אשקלון מתחדשת: מסכני ענק הוצבו בימים האחרונים בכביש רבין והפכו למטרד לדיירי הבניינים הסמוכים – לצד סכנה של ממש לנהגים. במסכים מוקרנים סרטוני יחסי ציבור לעירייה ופועלה בעוד הדיירים סובלים ומייחלים לפתרון.

השף מיקי סויסה כתב: "לעיריית אשקלון רווחת התושבים כנראה לא חשובה !!! שלט מואר בעוצמה הזוייה שמותקן על כביש ראשי ונכנס לתוך הבתים. ישיבה במרפסת בלתי אפשרית כי זה מהבהב מול העיניים.

מטרד עירוני

No Description

להשאיר חלון פתוח בחדר שינה אי אפשר כי זה מרצד מול העיניים בכל פריים שמתחלף. אני אפילו לא מדבר על הנהגים שאמורים לנסוע בכביש ולהתרכז בנתיב נסיעה. כנראה שלא רחוק היום שנראה גם תאונות בגלל זה. השלט הוא נטו פרסומים של העירייה. אז נכון זאת שנת בחירות ויש רצון להראות מה עושים וזה בסדר גמור אבל זה לא צריך לבוא על חשבון איכות חיים של אנשים. תגובת העירייה … זה עומד בכללים. כנראה שהכללים זה להציק לתושבים".

שכניו של סויסה מתלוננים גם הם על עוצמת התאורה החודרת לתוך בתיהם גם בקומות הגבוהות ולצד הכעס על העירייה התלוצצו: "אפשר להקרין על המסך את גמר האח הגדול? אנחנו בקומה השישית ומצליחים לקרוא את כל מה שמוקרן במסך. חבל שלא הציבו את המסכים לפני המונדיאל".

תגובה אחת

  1. תמשיכו להצביע תומר גלאם, ותהנו משלטים מוארים שהאור חטדר לבתים, מיתושים ועקיצות בעיר היין ומסרטן בגלל תחנת החשמל בדרום העיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן