חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שאתם צריכים לדעת על הדפסות טקסטיל וביגוד

קרדיט תמונה יח"צ

הדפסות על ביגוד אינם דבר חדש, אבל התחום לא עומד במקום. חולצות מודפסות היו קיימות כבר לפני שנים, אך החידושים של השנים האחרונות באמת מדהימים. כיום ניתן להדפיס על הרבה יותר סוגי טקסטיל, פריטי לבוש ובגדים, גם כאלה שבעבר נחשבו לבלתי מתאימים להדפסה.

על אילו סוגי טקסטיל אפשר להדפיס?

טכנולוגיית ההדפסה לא מפסיקה להשתפר. החידושים הטכנולוגיים ופתרונות כגון דפוס דיגיטלי, מאפשרים להדפיס על כל סוגי הטקסטיל שתוכלו להעלות על הדעת. אפשר להזמין הדפסה על חולצות, הדפסה על מגבות, מיתוג של מעילים, הדפסה על צעיפים, הדפסה של גרביים. ניתן למתג ולהדפיס מה שרוצים על גבי סופטשל, נעליים, כובעים, חלוקים ומגבות ועוד. אך מלבד פריטי לבוש מגוונים, ניתן להדפיס גם על כל מיני סוגים שונים של בדים. רמת הדיוק ואופן הזרמת הדיו או תפירת הרקמה, מאפשרים הדפסות על בדי כותנה, בדים מבריקים, אריגים ארוגים, תפירה מסוגים שונים, סיבים טבעיים וגם סינטטיים.

כמויות טקסטיל להדפסה

אחד הדברים הנפלאים ביותר כיום בתחום של הדפסות על טקסטיל, זה שכמעט ולא קיימת הגבלת כמות. בעבר, על מנת להגיע למחיר תחרותי, היה צורך להזמין אך ורק כמויות ענקיות של פריטי לבוש זהים, להדפסה. כיום, בזכות פתרונות של דפוס דיגיטלי ותוכנות גרפיות מתקדמות, הדברים נראים אחרת. אפשר להזמין גם כמויות יחסית לא גדולות, ועדיין להנות ממחירים טובים ומשתלמים ביותר. זו הסיבה שלא רק עסקים גדולים או חברות ענק נהנים כיום משירותי הדפסה ומיתוג על טקסטיל. לדוגמא, פעם מגבות ממותגות התאימו אך ורק לבתי המלון הגדולים. כיום אפשר להזמין אתם גם בכמויות יותר קטנות – לספא, צימרים, בתי הארחה וכדומה.

שיטות חדשניות להדפסה על טקסטיל

טכניקות ההדפסה החדשות על טקסטיל, מאפשרות להגיע לרמת גימור מרהיבה ביופיה. אך לצד האסתטיקה הגבוהה, גם העמידות ראויה לציון. חולצות, מעילים, מגבות, מצעים – ההדפסות נשארות עמידות עוד ועוד. השיטות החדשות מאפשרות שימוש בפתרונות דיו וצבע, רקמה וגוונים, ברמת דיוק ואפקטיביות מדהימים.

יישומים להדפסות ביגוד וטקסטיל

כמה דוגמאות ליישומים מקובלים, של הדפסת ביגוד וטקסטיל מכל סוג:

  1. בגדי עבודה וביגוד ייצוגי – הדפסה של חולצות ממותגות לנציגי שירות, למוכרים, עובדי מסעדות, עובדי הארחה ועוד.
  2. מיתוג טקסטיל בתחום הספורט – הדפסות על מגבות ספורט, חולצות ספורט, תיקי ספורט.
  3. פתרונות לקבוצות – חולצות ממותגות למועדוני ספורט, ליחידות צבא, לשבטי צופים.
  4. מתנות ממותגות – פתרונות מיתוג של טקסטיל, לעסקים.לטובת חלוקה לעובדים או ללקוחות נבחרים.

להזמנת טקסטיל ממותג והדפסות ברמה גבוהה, לשירותכם פרומוטקס חברת הדפסות המבצעת הדפסות באיכות ביצוע ברמה אחת מעל כולם, גימור מעולה – לכל סוגי הטקסטיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן