חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"לא נשלח את הילדים": לאור הלחימה – שביתה מחר בתיכונים

הורי תיכון אורט אפרידר ומקיף ו' הודיעו כי לאור הלחימה הוחלט על השבתת הלימודים המתוכננים מחר וזאת לאור החלטת העירייה לקיים את הלימודים באישור פיקוד העורף.

פורום הורי אורט אפרידר פרסם: "בישיבה שהתקיימה הערב של ראשי פורום ההורים הבית ספרי, החלטנו כי מחר יום ראשון 3.12.2023 אנחנו משביתים את הלימודים בבית הספר לכיתות יא-יב.

עיריית אשקלון

בזמן אחר של סבב לחימה או הפסקות אש קודמות , לא נקטנו צעד דרסטי יזום כזה , אבל בזמן לחימה עם אלפי רקטות , עם אזעקות , עם נפילה בבית הספר , ועם הידיעה שממילא רבים מההורים לא שולחים את הילדים לבית הספר , החלטנו ליזום שביתה כדי להגן על אותם אלו מעטים שיגיעו לכיתות , בידיעה שלא באמת יהיו לימודים.

‏ההשבתה היא השבתת הורים , אנחנו לא ניקח את הסיכון שילד ימתין בתחנת אוטובוס או בזמן השיעור יחווה אזעקה ולא יוכל להגיע למקום ממוגן על מנת לשמור על חייו.

‏בפיקוד העורף כמו גם ברשות המקומית יודעים היטב כי לא ניתן להגיע למקום ממוגן בזמן בשטח בית הספר תוך 30 שניות ועלינו כוועד ההורים לקבל החלטה נכונה לביטחון התלמידות והתלמידים .

צילום: איחוד הצלה

אנו קוראים לכל ההורים של כיתות יא- יב לא לשלוח את ילדיהם וכך את הלימודים בבית הספר".

במקיף ו' פורסם: "בישיבה מצומצת של נציגי פורום ההורים בחטיבה העליונה. החלטנו כי מחר יום ראשון 3/12/23 אנחנו משביתים את הלימודים בבית הספר לתלמידי כיתות י-יב.

אנו בזמן מלחמה אנחנו איננו נמצאים כלל בעוד סבב לחימה או הפוגה. העיר אשקלון המופגזת ביותר אחרי ישובי העוטף.

עד היום לא נקטנו בצעדים אל אנו נמצאים בזמן לחימה , עם אזעקות שאין לדעת מתי יהיו. אנו נמצאים בלחימה עם ארגון טרור שלא חס על שונאיו.

החלטנו ליזום שביתה כדי להגן על הילדים על חייהם ושלומם. כמו כן בידיעה שהמון הורים חוששים לשלוח את ילדיהם ובמצב הקיים לא תיהיה למידה כלל!!!

איננו מוכנים לקחת את הסיכון שאחד מילדינו ייפגע. בית הספר ממקום במקום הדרומי ביותר. רוב היירוטים מתבצעים מעל שטח בית הספר ובקירבתו.

בנוסף אירעה פגיעה בשטח בית הספר ופגיעות רסיסים במהלך המלחמה. בנוסף הזמן המוגדר הינו 30 שניות אך כתושבי השכונה והאזור זה הרבה פחות מ-30 שניות.

אנו קוראים מכאן לתלמידי החט״ע בכלל בתי הספר בעיר להשבית ולא לשלוח את ילדיהם. בנוסף אנו קוראים למשרד החינוך ולמנהל חינוך להכין מתווה לימודי יחודיי לתלמידי אשקלון".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן