חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"לפעול בכל הכח": המכתב האחרון והמצמרר של רס"ר אלקנה ויזל הי"ד

רס"ר (במיל') אלקנה ויזל, מבני דקלים, מפקד כיתה בגדוד 8208, חטיבה 261, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, בן 35 בנופלו. היום ייטמן ויזם הי"ד בהר הרצל ושעות לפני הלוויתו נחשף מכתב כואב שהותיר אחריו.

"אם אתם קוראים את המילים האלה כנראה שקרה לי משהו. קודם על במקרה שנחטפתי לשבי החמאס אני דורש שלא תעשה שום עסקה לשחרור של אף מחבל כדי לשחרר אותי. הניצחון המוחץ שלנו יותר חשוב מהכל אז אנא פשוט תמשיכו לפעול בכל הכוח עדי שניצחוננו יהיה כמה יותר מוחץ.

אולי נפלתי בקרב. כשחייל נופל בקרב זה עצוב. אבל אני מבקש מכם שתהיו שמחים. אל תהיו עצובים כשאתם נפרדים ממני. תשירו הרבה תיטעו בלבבות תחזירו אחד לשני את הידיים ותחזקו זה את זה. יש לנו כל כך הרבה על מה להתערות ולשמוח אנחנו דור של גאולה! אנחנו כותבים את הרגעים הכי משמעותיים בהיסטוריה של העם שלנו, ושל העולם כולו. אז בבקשה מכם תהיו אופטימיים. תמשיכו לבחור בחיים כל הזמן חיים של אהבה תקווה טוהר ואופטימיות.

תסתכלי לאנשים היקרים שלכם בלבן של העיניים ותזכירו להם שכל מה שעובר עליהם בחיים האלה שווה את זה ושיש להם הרבה בשביל מה לחיו. תחיו! אל תפסיקו לרגע את העוצמות של החיים!

בצוק איתן כבר נפצעתי. הייתה לי את הבחירה להישאר מאחור, אבל אני לרגע לא מתחרט על כך שחזרתי להיות לוחם. להפך, זאת ההחלטה הכי טובה שהחלטתי אי פעם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן