חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה התנאים לקבלת משכנתא חוץ בנקאית לנכס קיים?

קרדיט לתמונה Freepik

ביי פוסט – קנייה ומכירת פוסטים באינטרנט
052-4583975
dafna 27/12/23
http://www.facebook.com/galhaziza :קשר ישיר ואישי גם בפייסבוק
הפרסום באתר בכפוף לתקנון

מתקשים לעמוד בהחזרים החודשיים? הבנק לא מאשר לכם משכנתא? תכירו את המשכנתא החוץ בנקאית, שתאפשר לכם לקבל משכנתא לנכס קיים. זוהי הדרך הנוחה ביותר לטפל בהצטברות של הלוואות, המקשות עליכם לסגור את החודש, במידה והבנק הגדיר אתכם בתור מסורבי משכנתא.

החשיבות של משכנתא חוץ בנקאית לנכס קיים

לא מעט אנשים מעוניינים לקחת משכנתא לכל מטרה, על מנת לאחד הלוואות, לממן את השיפוץ של הבית או אפילו לסייע לילדים ברכישת דירה. מדובר על הלוואה בסכום גדול, הנלקחת כנגד נכס קיים.

משכנתא חוץ בנקאית אצל תשואות פיננסים יכולה להוות את הפתרון המושלם עבור מסורבי משכנתא, אך חשוב לעבוד עם חברה מקצועית ואמינה המתמחה בתחום, על מנת להבטיח לעצמכם את העסקה המשתלמת ביותר. לא מעט חברות ביטוח, קרנות נדל"ן פרטיות וקרנות הון להשקעה מספקות שירותי משכנתא חוץ בנקאית לנכס קיים, אך יש להבין את כל הניואנסים הקטנים, כולל מתווה ההלוואה, עלויות נלוות להלוואה, סביבת הריבית וכדומה. פתרון מסוג זה יכול להתאים לאנשים בעלי היסטוריית אשראי בעייתית, הכנסות נמוכות או עבר של פשיטת רגל.

התנאים לקבלת משכנתא חוץ בנקאית לנכס קיים

במידה והבנק אינו מוכן לספק לכם משכנתא לכל מטרה, תוכלו לפנות לגוף חוץ בנקאי, במטרה לשקם את המצב הפיננסי שלכם וליהנות מהלוואה כנגד נכס קיים, שתאפשר לכם לאחד את החובות ולצאת מהבוץ הכלכלי. במידה ויש לכם חשבון בנק מוגבל, או שעברתם פשיטת רגל, אף בנק לא יסכים לספק לכם משכנתא לכל מטרה. אך גוף חוץ בנקאי יאפשר לכם לפתור את בעיית תזרים המזומנים ויאפשר לכם להשתקם מבחינה כלכלית. כמובן שמשכנתא חוץ בנקאית לכל מטרה תהיה פחות משתלמת, מכיוון שהריביות והעמלות יהיו גבוהות יותר.

אך עבור מי שמעוניין להשתקם מבחינה כלכלית, מדובר לא פעם על הפתרון היחיד שעומד עבורו, לאחר שהבנק סירב לספק משכנתא, בשל עיקולים, פשיטת רגל או חיווי אשראי שלילי. גופים חוץ בנקאיים יבקשו מהלווה להציג תוכנית משכנעת כיצד הוא מתכנן לפרוע את החוב בתום התקופה. המטרה העיקרית היא לאפשר ללווה להבריא ולהשתקם מבחינה כלכלית, על מנת לחזור למערכת הבנקאית ולמחזר את המשכנתא בתנאים משתלמים יותר.

לכן משכנתא חוץ בנקאית לנכס קיים תהיה לתקופה קצרה משמעותית ממשכנתא מקבילה בבנק, מכיוון שהיא מהווה מעין הלוואת בלון, שאמורה לאפשר ללווה לעמוד על הרגליים.

אנו בתשואות פיננסים נשמח לסייע לכם לקבל משכנתא חוץ בנקאית לנכס קיים בתנאים האופטימליים ביותר. היועצים המנוסים שלנו יבדקו עבורכם את האופציות השונות ויסייעו לכם לכל אורך התהליך. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר עם חברת תשואות פיננסים .

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן