חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוכנים לזה? הקונדיטורית האהובה פותחת סניף באשקלון

הקונדיטורית אור שפיץ מגיעה לאשקלון: אחרי לבטים רבים החליטה שפיץ לפתוח סניף ורוד וטעים כאן באשקלון! כל הפרטים | מילן מועלם

 

אור שפיץ. בקרוב בטיילת. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של תומר גלאם

 

הקונדיטורית ויוצאת האח הגדול אור שפיץ בישרה לעוקבים שלה באינסטגרם כי ממש בקרוב היא פותחת סניף באשקלון – בבר כוכבא. הסניף יהיה פודטראק שיוצב בטיילת.

שפיץ שיתפה את העוקבים כי ההחלטה לפתוח סניף בדרום התקבלה בתקופת מבצע מגן וחץ במטרה לחזק את תושבי האזור החווים מציאות לא פשוטה בשנים האחרונות. בסופו של דבר בחרה שפיץ לפתוח את הסניף החדש והוורוד שלה כאן באשקלון. שפיץ שאלה את העוקבים האם הם מוכנים לטירוף, ובכן, כתושבי אשקלון אנחנו די רגילים וכן, בהחלט מחכים לטעמים של הקונדיטורית המוכשרת. הסניף יהיה כשר למהדרין ויפעל בין הימים ראשון עד חמישי בשעות 9.30-21.30.

ראש העיר גלאם פרגן לשפיץ בפייסבוק וכתב: "בחודשים הקרובים טיילת בר כוכבא תיצבע בוורוד עם פתיחת הפוד-טראק של הקונדיטורית, אור שפיץ, ממש בלב הטיילת ומול רצועת החוף שלנו, היפה בישראל. אור היקרה, תודה שבחרת למקם באשקלון את הסניף הנייד החדש שלך. הפתיחה ביום ראשון הקרוב. הולך להיות מתוק, טעים ובעיקר, ורוד".

שפיץ השיבה: "תודה לראש העיר תומר! תודה על התמיכה שיתוף הפעולה והרצון לעשות לכל התושבים כיף ומתוק על הלב. אני כלכך מתרגשת לקראת הפתיחה ומרגישה את האהבה של כולם. המקום יהיה כשר למהדרין כמובן כמו בתל אביב והפתיחה ביום ראשון בשעה 16:00.  מחכה לראות אותך ואת כולכם".

שפיץ החלה את דרכה והתפרסמה בעיקר בזכות התוכנית "בייק אוף ישראל". לאחר מכן פתחה קונדיטוריה ורודה ופופולרית במיוחד במרכז תל אביב. שפיץ היא אישית רשת והשתתפה גם בעונת האח הגדול משם היא מוכרת לרבים.

הקונדיטורית המדהימה נכנסה לרשימת 30 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 30 של מגזי פורבס לשנת 2023. אז מי שכבר ביקר בסניף התל אביבי מכיר ומי שעדיין לא – תתכוננו, זה הולך להיות טעים. בהצלחה!

תגובה אחת

  1. המקום הכי טוב שנפתח פנ באשקלון, יחס מהמם של העובדים, הכל טעים וטרי וילדה אחת שחלמה בגדולה והגשימה בגדול! 10 מתוך 10!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

הקונדיטורית אור שפיץ מגיעה לאשקלון: אחרי לבטים רבים החליטה שפיץ לפתוח סניף ורוד וטעים כאן באשקלון! כל הפרטים | מילן מועלם
דילוג לתוכן