חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוא חוזר: ראש העיר לשעבר איתמר שמעוני משתחרר הבוקר

ראש עיריית אשקלון לשעבר איתמר שמעוני חוזר: הבוקר צפויים שערי בית הסוהר להיפתח בפני שמעוני שיסיים לרצות עונש מאסר של שנתיים וחודשיים ויחזור לחיק משפחתו באשקלון. השחרור צפוי בשעות הבוקר.

כזכור לפני שבועיים אישרה ועדת השחרורים לקצר את עונש המאסר של שמעוני ובשנתיים הקרובות עד לסיום רשמי של המאסר שהוטל עליו, יהיה כפוף ראש העיר לשעבר להגבלות נוספות.

אחרי החלטת ועדת השחרורים סיפרה עורכת דינו אלינה כרסנטי לזירה כי "איתמר התנהג הכי בגובה העיניים. מעולם לא ביקש שום הטבה לעצמו או יחס מיוחד. היה אסיר מן המניין. הוא בנאדם מרשים ומדהים וכך גם אשתו רויטל. הכרתי זוג מדהים".

על תקופת ההסתגלות הראשונית סיפרה: "איתמר קיבל את העונש בהבנה. היה קצת קשה בהתחלה אבל הוא לקח את ההזדמנות בשתי ידיים, השתלב בקבוצות טיפול ותרם מעצמו רבות. ההליך שעבר עזר לו לקבל חופשות וחלונות והיה לו קל יותר לעבור את המאסר".

על התהליך שעבר ראש העיר לשעבר ספרה הסניגורית: "הוא מאז ומתמיד היה סביב העבודה ובמהלך ניהול התיק גם נולדו לו שני ילדים. הוא עבר תהליך משמעותי ומגיע לו לחזור לחיים רגילים ושפויים. התהליך השפיע עליהם לטובה כמשפחה".

עו"ד אלינה כרסנטי

על אף הפופולריות לה זוכה שמעוני באשקלון, כרסנטי מדגישה כי בתקופה הקרובה אין מה לדבר על חזרה לחיים הפוליטיים: "זה מוקדם לדבר על חזרה לפוליטיקה. עד 2025 הוא אסיר ברישיון ויש עליו מגבלות. אנחנו יודעים שהציבור היה רוצה שיחזור אבל הוא יסיים את התקופה ורק אז יחליט. אי אפשר לקרוא לאיתמר שמעוני מושחת. בעוד ראשי ערים אחרים שהורשעו עשו לביתם, הוא עשה למען הציבור המון ורואים את זה יום יום באשקלון".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן