חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרימים לשדרות: הופעתה של נועה קירל תתקיים הערב כמתוכנן

שגרה מבורכת: פסטיבל ה-Summer up 2 של שדרות יתקיים גם הערב וזאת למרות ירי הרקטות שבוצע הלילה לעבר העיר מרצועת עזה. הערב יוקדש ברובו לילדי העיר והאזור עם הופעה של כח פיג'יי, הכבש ה-16, מיכל הקטנה ולקינוח – הופעתה של המגה טאלנט הישראלית נועה קירל. בעירייה בוחנים מועד חלופי לקיום הופעתם של פאר טסי ואיזו שבוטלה על רקע המתיחות הביטחונית ביום שני.

כזכור, אמש בשעה 1.34 אזעקת צבע אדום הרעידה את העיר שדרות וישובי הסביבה. חמש רקטות נורו לשטח ישראל. תחילה דווח כי כולן יורטו בהצלחה על ידי מערכת כיפת ברזל אך לאחר מכן אותרו פגיעות בשני בתים בעיר. הבוקר אותר נפל רקטה נוסף במפעל שטראוס בשדרות. המפעל נפגע מירי רקטי מספר פעמים בעבר.

דובר העירייה מסר: "בהמשך לאזעקת "צבע אדום" שנשמעה בשדרות בשעה 01:34, רקטה אותרה בבית מגורים בעיר. אין נפגעים בגוף, נזק נגרם לבית. בני המשפחה שהו בממ"ד. צוותי העירייה נמצאים בזירה יחד עם כוחות משטרה וצבא".

5 ביולי 2023

No Description

בשעה 4:55 התחילה תקיפת צה"ל ברצועת עזה. מטוסי קרב תקפו אתר תת-קרקעי לייצור אמצעי לחימה אשר נמצא בשימוש מחלקת הכימיה של ארגון הטרור חמאס ואתר לייצור חומרי גלם רקטיים של הארגון.

צה"ל נמסר: "התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור הרקטות הלילה משטח רצועת עזה לשטח. תקיפה זו מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות וההתחמשות של ארגון הטרור חמאס. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה והוא זה שישלם על מחיר ההפרות הביטחוניות נגד מדינת ישראל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן