חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוגרים עונה מוצלחת: הפועל שמשון אשקלון ערכה טקס סיום מרגש

ילדים אלופים: האקדמיה לכדורגל של הפועל שמשון אשקלון סיימה עונה בטקס חגיגי ומרגש | מילן מועלם

האקדמיה לכדורגל של הפועל שמשון אשקלון סיכמה עונה ראשונה ומוצלחת בטקס מיוחד וחגיגי באיצטדיון העירוני. כזכור, שמשון הוקמה כקבוצת אוהדים ולמרות שבעירייה היו מי ששמו לה רגליים מתוך אינטרס מובהק (הסיפור המלא ייחשף כאן בקרוב), הקבוצה הצליחה להעמיד אקדמיה מופלאה עם כ-300 מילדי העיר שלקחו חלק בסיפור הסינדרלה המדהים.

כזכור, הקבוצה הבוגרת שעבורה הייתה זו השנה הראשונה, הגיעה עד למבחני העליה שם נכנעה. בשמשון בנו קבוצה המורכבת משחקנים מקומיים ומוכשרים שהצליחו להתגבר על המורכבות של קבוצה חדשה ולהתגבש עד למבחני העליה.

צילום: עמינדב ברון

 

בית הספר לכדורגל כאמור כלל כ-300 ילדים והיה להם לבית חם העונה. בעונה הבאה צפוי בית הספר להרחיב את פעילותו. בנוסף, באיחור ניכר, הצליחה הפועל שמשון גם לשלוח נציגות לליגות של ההתאחדות לכדורגל.

יו"ר המועדון, מתי חג'ג' כתב השבוע: "בתחילת הדרך הצבנו לעצמנו מטרות-על בכדי שגם הילדים שלנו יקבלו מספורט את מה שילדים מקבלים בכל העולם – תרבות וערכים, חינוך ומשמעת, אורח חיים בריא וסדר.

במהלך השנה זכינו לקיים תחרויות בשיתוף פעולה וראינו איך כולם שווים בתוך קווי המגרש ומחוצה להם. פתחנו מחדש את כיתות הלימוד שסייעו לתלמידים במקצועות הליבה בסיועה של ליאת משרקי, מנכ״לית "קיד עם עתיד". במקביל, יצרנו שיתוף פעולה עם מרכז הצעירים בעיר, שם הוביל מנהל המרכז, ניסים בן דוד, במשך שנה מהלך שבו נרתמו הסטודנטים לשיפור הישגיהם של התלמידים.

צילום: עמינדב ברון

 

כמו בכל דבר טוב שנבנה, גם אצלנו לא הכל היה קל. עברנו לא מעט אתגרים במהלך השנה הזאת, אבל הכי חשוב שעברנו אותם בהצלחה. חשוב לי להודות לכל מי עזר לחלום הזה להתממש. אני לא אזכיר שמות, הרשימה ארוכה ממש אז אומר תודה לצוות ההנהלה המדהים שיש לנו, לצוות המקצועי במחלקות הנוער ובבוגרים, לאוהדים האלופים שהולכים איתנו באש ובמים, לשחקני הקבוצה הבוגרת ואחרונים חביבים לעתיד של המועדון והעתיד של העיר – ילדי הפועל שמשון אשקלון".

חג'ג' התייחס גם לשמועות שמפיצים בעלי אינטרס בנוגע לפעילות הקבוצה בעונה הבאה: "המון הורים מודאגים פנו אליי בעניין השמועות שמסתובבות בעיר אודות עסקנים שפועלים לקחת מאיתנו את הקבוצה ולסגור אותה כי לא מתאים להם שהיא שייכת לתושבים. אגיד לכם מה שאמרתי להם: אנחנו נילחם על הקבוצה שלנו וננצח. אנחנו ננצח כי אנחנו, כל מי שיושב כאן היום, יהיה בצד שלנו. אכפת לנו מהילדים, אכפת לנו מהעתיד שלהם".

מנכ"ל המועדון חנוך עמר הוסיף: " עונה ראשונה של מועדון האוהדים ה-1 מסוגו בעיר אשקלון. ללא ספק התרגשות עצומה וכיף גדול. העונה הזו זרענו יחד איתכם הורים יקרים את הזרעים הראשונים עברנו יחד עונה ארוכה ומאתגרת והנה הגענו לסוף העונה ואנחנו מתחילים לראות "ניצנים" ראשונים בדמות שחקנים/ילדים טובים שתיכף עולים וקופצים לדבר האמיתי ל- "ליגה". אז נכון חלק ימשיך איתנו לליגה וחלק ימשיך לקבל מעטפת והכנה לשנים הבאות".

"אני רוצה להודות בראש ובראשונה לכם ההורים שהפקדתם את ילדיכם תחתינו והאמנתם במשך כל העונה שהפועל שמשון אשקלון זה הבית הנוסף לחינוך,ערכים,והמון רגעים טובים ומרגשים לילדים המדהימים. תודה גם לכם ילדים מקסימים על עונה מדהימה. הנהלת המועדון תמשיך בדרך שהתחילה ושום גורם לא יעצור את ההצלחה. ההנהלה תשים דגש על בניית מח' נוער תוך כדי שאיפה למצויינות בלימודים ולימוד כדורגל מקצועי. תודה לראש העיר מר תומר גלאם שנוכח בטקס בירך את הילדים והבטיח לעזור בעונה הבאה ולתמוך בכל הכח".

הפועל ושחקן הקבוצה בן בוטבול פותחים מחנה אימונים לקיץ >>

רוצים להצטרף? מוזמנים לאימון ניסיון >>

 

 

צילום: עמינדב ברון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ילדים אלופים: האקדמיה לכדורגל של הפועל שמשון אשקלון סיימה עונה בטקס חגיגי ומרגש | מילן מועלם
דילוג לתוכן