חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"עיריית אשקלון הגזימה": תושבי עיר ימים שוב נצורים

תושבי שכונת עיר ימים מיואשים מהתנהלות עיריית אשקלון. גם הבוקר נחסמו כבישים בשכונה והתושבים לא יכולים לנהל שגרת חיים: "התלונות לעירייה לא עוזרות" | מילן מועלם 

שכנות עיר ימים נצורה

Uploaded by חדשות הזירה- By Milen Mualem on 2023-06-16.

 

הבוקר מתקיים באשקלון הטריאתלון ולטובת זאת נחסמו כבישים לאורך החוף ובצפון העיר. מי שסובלים שוב מהפארסה הם תושבי שכונת עיר ימים שלא יכולים לנהל שגרת חיים לאור החסימות בשכונה.

"לפני חודשיים נעלו אותנו שעות בבוקר יום שישי לטובת מירוץ אחר, עכשיו עושים את זה שוב. ילדים לא יכולים להגיע לבית הספר, מילא זה. מה עם ילדי החינוך המיוחד? מי שמע על להשבית שכונה שלמה? למה לא משנים את המסלול? למה עיריית אשקלון לא חושבת על התושבים לפני שמקיימת מירוץ לתושבי חוץ ונועלת אותנו בבית?", שאלו התושבים.

תושבי השכונה הקימו הבוקר עצומה בתקווה שמי מעיריית אשקלון ייקח את הדברים לתשומת ליבו וישנה להבא את מסלול המירוצים. בנוסף טוענים כי פניות חוזרות לעירייה נותרו ללא מענה וכי כבר מהשעה 4:00 לפנות בוקר החלה המולה בשכונה כתוצאה מארגון האירוע.

שכנות עיר ימים נצורה

Uploaded by חדשות הזירה- By Milen Mualem on 2023-06-16.

"תושבי אשקלון היקרים ,כל שנה ישנם לפחות 5 ארועי ספורט שבהם העירייה סוגרת לנו את כבישי הגישה אל ומהבתים שלנו בבקרים, לטובת מירוץ,תריאטלון, מרתון או אירוע. כל סגירה כזו מהווה מכשול אשר גורם לשיבוש השגרה שלנו, איחורים לעבודה, איחורים למסגרות של הילדים.

תושבי רצועת החוף מרחוב הטייסים ועד עיר ימים נמצאים במצור. לעירייה ולמשטרה לא אכפת מהנזק שהם גורמים. יש דרך אחרת… אפשר לסגור צירים בצורה אחרת אשר לא תפריע לאורח החיים התקין של תושבי העיר.  צריך להעביר לתשומת ליבם של המארגנים. התלונות במוקד העירייה לא עוזרות אז אולי עצומה תעזור לנו לשנות", כתבו.

3 תגובות

  1. עירייה מטומטמת ומשטרה עוד יותר, בושה של אינטיליגנציה.. פשוט לא נתפס שחוזרים על אותה טעות שוב ושוב ושוב ושוב, זה אומר אחד משני דברים- מקבלי ההחלטות טיפשים מאוד או שפשוט לא אכפת להם בכלל.. שום אפשרות לא מוציאה אותם טוב

  2. פשוט בזיון לא חסר מסלולים בעיר דווקא לסגור שכונה שלמה ??? גזל

  3. לקח לי מעל חצי שעה להגיע לגן של הבת הראשונה באריה תגר. וזה כשנסעתי בדרך עפר לא סלולה , הטמבון קיבל מכה מהמדרכה שניסיתי לטפס עליה.. ועדיין הייתי צריכה ללכת בחולות ברגל עם תינוק ועוד ילדה כדי להצליח להגיע לגן… כשהמשכתי לגן של הבת השניה כמובן נתקלתי בעוד מחסומים..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן