חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בפעם השנייה בתוך יממה: כיפת ברזל הופעלה שוב לעבר מטרה עוינת

התחממות בגבול: מערכת כיפת ברזל הופעלה כנגד כלי טיס ששוגר מרצועת עזה. בצה"ל מתחקרים

דובר צה"ל מאשר כי מערכת כיפת ברזל הופעלה הבוקר שוב, בפעם השנייה תוך יממה לעבר כלי בלתי מזוהה.

כזכור, תושבי צפון עוטף עזה דיווחו כי מערכת כיפת ברזל הופעלה הבוקר לעבר כתב"מ נוסף ששוגר מרצועת עזה והופל על ידי כיפת ברזל. תושבים דיווחו על הדי פיצוצים שנשמעו במרחב.

כזכור, מערכת כיפת ברזל הופעלה גם אתמול בעוטף עזה בעקבות חדירת מטרה עוינת, הכלי יורט בהצלחה, לא היו נפגעים או שינוי בהנחיות לתושבים.

דובר צה"ל אישר את הפרטים: "כלי טיס בלתי מאוייש (כטב"ם) זוהה לפני זמן קצר כשטס בשמי רצועת עזה לכיוון שטח מדינת ישראל. כלי הטיס לא חצה לשטחינו ומרגע המראתו מערכות חיל האוויר עקבו אחר מסלולו. לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה את כלי הטיס הבלתי מאוייש באמצעות מערכת כיפת ברזל. הכלי לא היווה איום על תושבי עוטף עזה ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות".

ח"כ אלמוג כהן מסר בהמשך ליירוט המוצלח בשמי העוטף: " אני מברך את מערך הגנ״א ואת חיל האוויר אשר עושים עבודת קודש בשמירה על בטחון תושבי הנגב ואזרחי מדינת ישראל, ללא תנאים וללא הסתייגויות, נכונים תמיד להגן על אזרחי המדינה. בשמי ובשם תושבי הנגב, אנו מודים, מעריכים ומוקירים את פועלכם. בטוחני כי צה״ל יגיב במקום ובזמן המתאים על הפרובוקציה הזו, דין העוטף כדין תל-אביב".

גבול הרצועה הבוקר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

התחממות בגבול: מערכת כיפת ברזל הופעלה כנגד כלי טיס ששוגר מרצועת עזה. בצה"ל מתחקרים
דילוג לתוכן