חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"קבלנים מעסיקים שב"חים, זה לא חדש"

המשטרה חקרה היום שישה עובדים מחברת הבניה בה בוצע הפיגוע, בחשד שידעו שהמחבל מועסק ללא אישורים. השוטר שוחרר לביתו, מצבו טוב | מילן מועלם

בהמשך לפיגוע הבוקר, לאורך היום נחקרו במשטרה שישה אנשים, חלקם בעדות פתוחה וחלקם תחת אזהרה, בהם יזם וקבלן ראשי של הפרוייקט בו נדקר קצין משטרה, ומספר מנהלי עבודה ומהנדסים, שעפ"י החשד ידעו אודות העסקתו של המחבל באתר בניגוד לחוק. במשטרה בוחנים את האפשרות לעצור את העבודות במקום או לנקוט באמצעים אחרים נגד הנחקרים.

השוטר שנדקר הבוקר בשכונת עיר היין שוחרר לביתו ומצבו טוב. בינתיים, במשטרה ממשיכים לחקור את הפיגוע שהתרחש לקראת השעה חמש בבוקר בעת שכוחות מתחנת המשטרה באשקלון היו בפעילות מבצעית.

על פי התחקור הראשוני, השוטר חשד בפלסטיני וביקש ממנו להזדהות. תוך כדי בידוק, שלף המחבל מחברון סכין ודקר את השוטר בראשו. קצין המשטרה הגיב מיד וחיסל את המחבל.

"זה לא חדש שקבלנים מעסיקים שוהים בלתי חוקיים. לא רק שהם לא מבקשים לראות אישורים, יש כאלה שגם יודעים בוודאות שהם מעסיקים בניגוד לחוק ובכל זאת בוחרים להעסיק שבח"ים. טוב יעשו קבלנים שמעסיקים פלסטינים ללא אישורי שהיה, אם יסגירו אותם במיידית וימנעו בכך את האסון הבא", אמרו היום גורמים בעירייה.

כבר שבועיים ששוטרי תחנת אשקלון פועלים מידי יום לאיתור שוהים בלתי חוקים. כבר בתחילת המבצע המאסיבי נעצרו פלסטינים השוהים בשטחי העיר ללא היתר וכאמור גם הבוקר המשיכו השוטרים במשימה שהסתיימה בדקירת קצין.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

המשטרה חקרה היום שישה עובדים מחברת הבניה בה בוצע הפיגוע, בחשד שידעו שהמחבל מועסק ללא אישורים. השוטר שוחרר לביתו, מצבו טוב | מילן מועלם
דילוג לתוכן