חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חשוב לדעת על קרוי בריכה לבית?

קרדיט תמונה PIXABAY

כל בריכה היא מקום בילוי משמח מאוד גם עבור מבוגרים וגם עבור ילדים, ובפרט במדינה חמה כמו ישראל. גם כשמדובר על בריכות שמותקנות בחצרות של בתים פרטיים, ובאופן טבעי מתאפיינות בגודל צנוע יחסית, זוהי תוספת מבורכת שמספקת נחת רבה. על-מנת להפיק מהבריכה מקסימום תועלת לאורך כל ימות השנה, כדאי להשקיע בקרוי – ובעמוד זה תמצאו מידע מקיף אודות האפשרות הזו.

היתרונות של קרוי בריכה ביתית

קרוי בריכה לבית הוא השקעה משתלמת מאוד, משום שהשדרוג מניב מספר תועלות משמעותיות. קודם כל ניתן להשתמש בבריכה ביתית מקורה לאורך כל ימות השנה ובכל שעות היממה – גם כשהשמש לוהטת בשיא הקיץ וגם בימי החורף הקרים והגשומים. הטמפרטורה הנעימה של המים וכשיוצאים מהמים הופכת את הבילוי למענג במיוחד, ועוד יתרון שכדאי לקחת בחשבון הוא ההגנה על הבריכה מפני לכלוכים: בבריכה ביתית שיש סביבה קירוי קל יותר לשמור על הניקיון גם בלי שימוש תכוף בכלור, וזהו כמובן גם חיסכון כספי לא מבוטל.

סוגי קרויים לבריכה ביתית

כשמחליטים לממש את האופציה של קרוי בריכה לבית, השלב הראשון הוא בחירה של סוג הקרוי. אפשרות אחת היא קירוי קבוע. בדרך כלל קירוי קבוע מאפיין בריכות אשר משמשות למטרות מסחריות או טיפוליות, ולא בריכות ביתיות, אבל האפשרות כמובן קיימת.

אפשרות שנייה היא קירוי מודולרי, וזוהי גם ההמלצה עבור בריכות ביתיות. המודולריות מאפשרת לשנות את היקף הקירוי, וכך ליהנות מצל במידת הצורך אבל גם מחשיפה לשמש כשהיא נעימה. עוד הצעה רלוונטית לבריכות ביתיות היא קרוי מתנפח. פתרון זה דומה למתקנים המתנפחים שמשדרגים אירועים לילדים, והיתרונות המרכזיים שלו הם נוחות השימוש, המחיר הנוח והקלות שבה ניתן להעביר אותו ממקום למקום.

תכנון פתרון הקרוי

השלב הבא ביצירת קרוי בריכה לבית פרטי הוא תכנון הפתרון בהתאמה מושלמת לצרכים במקום. כך למשל ישנה בחירה בין יריעות שקופות לבין יריעות אטומות, כשאפשר גם לשלב בין שני הסוגים – בהתאם למידת הפרטיות הרצויה מצד אחד, ומצד שני הרצון לחיבור עם הסביבה.

עוד החלטה שנקבעת בהתאם לצרכים הספציפיים בכל מקום היא מספר הפתחים בקרוי של הבריכה.

מה חובה לבדוק לגבי קרוי בריכה לבית?

קרוי בריכה לבית איכותי יכלול קונסטרוקציה מאלומיניום שהינו חומר גלם בעל חוסן רב ובמקביל משקל קל. תכונה חשובה נוספת של האלומיניום היא העמידות שלו בפני קורוזיה, כך שהוא לא מחליד ולא נחלש עם השנים. בנוסף קונסטרוקציית האלומיניום עמידה גם בפני רוחות עזות, כך שהיא מתאימה לשמש כשלד של קרוי בריכה ביתית בכל רחבי הארץ. המעטפת מיוצרת מ-PVC שגם הוא חומר חזק וגם עמיד, כך שפתרון הקרוי ימלא את ייעודו במשך שנים רבות. דגש נוסף הוא תוספת חומר מעכב בעירה, על-מנת להבטיח מקסימום בטיחות לקרוי.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן