חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל הטיפים לבחירת דלתות לפי מידה

קרדיט לתמונה Freepik

ברכישת דלתות פנים יש למדוד את המידות בצורה מקצועית. אחרת, עלול להיווצר מצב שהדלת גדולה בהרבה מהפתח או לא מתלבשת על המשקוף בצורה חלקה – ואז יהיה זמין בפניכם רק ​​מוצא אחד – להחזיר את הדלתות לחנות ולקנות חדשות. לכן, כל מי שעומד בפני שיפוץ הכולל החלפת דלתות פנים, חשוב להזמין דלתות לפי מידה, כך שיתאימו באופן מדויק לפתחים שלכם.

מה הוא הגודל הסטנדרטי של דלתות פנים?

גודל סטנדרטי של דלת לחדר רחצה הוא 60 ס"מ (רוחב), אך בחלק מהדירות ניתן להתקין דגם ברוחב 70 ס"מ. בפתחים המחברים בין חדרים שונים בבית מדובר בגודל סטנדרטי של 80-90 ס"מ. עבור המטבח, אפשרויות ברוחב של 70 עד 80 ס"מ הן מַתְאִימות ביותר. לפי התקנים, גובה הפתח לכל אחד מהחדרים הרשומים נע בין 190 ל-200 ס"מ.

דלתות לפי מידה – איך מודדים נכון את הפתח?

כאשר אתם רוצים להזמין דלתות לפי מידה, את הפתח יש למדוד על פי הכללים. רוחב הפתח נמדד בשלושה מקומות:

  • בחלק העליון;
  • תחתית המעבר;
  • באמצע.

הנתונים המתקבלים מושווים ונבחרת התוצאה עם הערך המינימלי. כדי לציין את מידות הפתחים בגובה, יש צורך גם להשוות את ערכי המדידות בשלוש נקודות:

  • לאורך משקוף הצד הראשון;
  • באמצע;
  • לאורך משקוף הצד השני.

גובה מסגרת הדלת נבחרת בהתאם לגודל הקטן יותר של הערכים המתקבלים. אם מדדתם את המעבר בשלוש נקודות לפי פרמטרי הרוחב והגובה, ובחרתם את ערכי המינימום בשני המקרים, עשית הכל נכון.

איך להתאים את דלת הפנים לעיצוב הבית?

בעת בחירת דלתות לפי מידה , קונים מתמודדים עם הצעות רבות מיצרנים שונים. כדי לא להתבלבל עם מגוון כה רחב, מומלץ דבר ראשון להחליט על סגנון הדלת שאתם מעוניינים בה. ניתן לבחור מהסגנונות הבאים:

  • סגנון מודרני – אוסף דלתות מודרניות ללא אלמנטים האופייניים להייטק.
  • היי-טק- ניתן לזיהוי בקווים ישרים חדים, עיטור זכוכית ועיצוב עתידני;
  • קלאסיקה עם עיצוב לא פולשני שלא מאבד רלוונטיות עם הזמן.

לכל אחת מהאפשרויות יש תכונות אטרקטיביות משלה, עם זאת, מעצבים מקצועיים ממליצים בחום לשים לב כי אתם בוחרים את הדלת מתוך מחשבה גם על השנים הבאות. לכן מומלץ לבחור דלת לא מעותרת מדי, כך שהיא לא תימאס עליכם לאחר זמן קצר.

מדוע כדי להזמין דלתות פנים בהזמנה אישית?

כאשר אתם מזמינים דלתות פנים בהזמנה אישית, אתם דואגים לא רק לבחירת העיצוב הרלוונטי, אלא גם דואגים לקבל דלתות שיתאימו בדיוק לפתחים שלכם. לא פעם בבית ניתן מצוא פתח שהוא לא בדיוק בגודל ובצורה הסטנדרטית, שם אף דלת סטנדרטית לא תתאים. במקרה זה חשוב להזמין דלת לפי מידה שתוכל כל לענות על הצרכים שלכם, לכסות את הפתח בצורה מדויקת.

את הדלת ניתן להזמין גם ממגוון חומרי גלם, אשר מביאים איתה את התכונות הייחודיות של החומר. דלת פורמייקה יכולה להתאים לחדרי האמבטיה, מאחר והיא עמידה בפני נזקי הלחות וניתן להזמין אותה לפי מידה. דלתות עץ יכולות להיות נוחות לתקנה בחדר השינה, ולספק לכם בידוד קול ופרטיות.

אם אתם מעוניינים להזמין דלתות לפי מידה, הצוות המקצועי של דלתות בכר יגיע עד עליכם ויקח את כל המידות בצורה מדויקת ומקצועית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן