חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לשיפור השירות: כנס מוקדנים לעובדי אגף קשרי קהילה והמוקד העירוני 106

מטרת הכנס להקנות כלים שירותיים לנציגי השירות ברשות ולהעניק להם מיומנויות שונות, כמו התמודדות עם מצבי לחץ וריבוי משימות, הובלת שיחות שירות, שפה חיובית ועוד

בתחילת השבוע נערך כנס מוקדנים ברשות בהשתתפותם של עובדי אגף קשרי קהילה ונציגי השירות של המוקד העירוני 106.

במהלך הכנס התקיימו מספר סדנאות אשר מטרתן להקנות לנציגי השירות כלים שירותיים ולהעניק מיומנויות שונות, כמו התמודדות עם מצבי לחץ וריבוי משימות, הובלת שיחות שירות, שפה חיובית ועוד.

צילום: אלדד עובדיה

הכנס נפתח בשיחה עם מנהלת האגף אושרה צרויה ימין, ומנהל המוקד העירוני, אריה אוחיון. מנהלת האגף, הציגה את השינויים שבוצעו לאחרונה לשיפור השירות והפרויקטים שבקנה שמטרתם להמשיך ולייעל את השירות הניתן לתושבים בהתאם למדיניות הכוללת של הרשות. 

בנוסף, שיבחה צרויה ימין את עובדי האגף על הזכייה השנה במקום הראשון בתחרות 'מצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול'. "ביחד, אנחנו יכולים להפוך את הארגון שלנו למוביל בתחום השירות ואף הוכחנו זאת השנה. לאחר עבודה מאומצת, נחישות ופרויקטים מחוללי שינוי קטפנו השנה את המקום הראשון בתחרות "מצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול". מאורע מרגש  שהגענו אליו בזכות עבודת הצוות בין המחלקות באגף ומול האגפים השונים בעירייה. עם השגת המקום הראשון, זו גם אחריות גדולה, עלינו לשמור על סטנדרטים גבוהים, להמשיך לשפר ותמיד לחשוב קדימה. המשיכו להעניק שירות מיטבי, להיות מקצועיים, אדיבים ויעילים. ביכולתנו להשפיע ולהיות שותפים ביצירת החוויות הטובות ביותר לתושבינו. תודה מקרב לב, למנהל המוקד, אריה אוחיון ולכם, הצוות שעומד מאחוריו, על המחויבות והמאמץ שאתם משקיעים בכל יום ותודה לנציגי השירות בפניות הציבור שמבצעים בקרות ומטפלים בפניות התושבים בערוצים השונים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

מטרת הכנס להקנות כלים שירותיים לנציגי השירות ברשות ולהעניק להם מיומנויות שונות, כמו התמודדות עם מצבי לחץ וריבוי משימות, הובלת שיחות שירות, שפה חיובית ועוד
דילוג לתוכן